طراحی وبسایت دامپزشکی
ITVET.IR

طراحی وبسایت دامپزشکی

نویسنده مطلب : مدیر سیستم
1403/3/5
1411
+ 3 | - 0

طراحی وبسایت دامپزشکی

داشتن وبسایت در بازار رقابتی امروز توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. هرکسی با درنظر گرفتن شغل و مهارت خود، می تواند وبسایتی منحصر به فرد داشته باشد. هرچه قدر سایت دامپزشکی شما اصولی، منظم تر و با سرعت و امنیت بالا باشد، حتما تعداد افراد بیشتری تمایل به مراجعه به چنین کلینیکی دارند.

دامپزشکی یکی از شاخه های بسیار پردرآمد و مفید است که هدف آن، تشخیص بیماری های خاص پرندگان و طیور و دام می باشد. آسیب های مخصوص بیماران و جانوران را به درستی بررسی کرده و با تجویز دارو از حادتر شدن وضعیت جسمانی آنها جلوگیری می کند.

به غیر از موارد ذکر شده، بیماری های مشترک انسان و حیوان هم وجود دارد که فقط دامپزشکان می توانند آن را تشخیص دهند.

همچنین دامپزشک وظیفه دارد تا سلامت فرآورده های جانوری و خوراک مصرفی آنها را بررسی کند و زیستگاه آنها را از نظر رعایت بهداشت چک کند.

کسانی که به نگهداری دام و حیوانات خانگی علاقه مندند، حتما نیاز دارند تا به دامپزشک مراجعه و با آن در ارتباط باشند. یکی از راه های برقراری ارتباط و بهتر نشان دادن تخصص و دانش شما به عنوان دامپزشک، وبسایت حرفه ای است.

طراحی وب دامپزشکی

چند مورد اصولی و مهم را هنگام سفارش طراحی وب دامپزشکی باید مد نظر قرار داد.

  1. رعایت نظم: یکی از مواردی که باعث عدم توجه کاربران به وبسایت مدنظر و نادیده گرفتن محتویات آن می شود، شلوغی و به هم ریختگی است. پس از لود صفحات سایت، هماهنگی و مرتب بودن سایر موراد قرار گرفته در آن به چشم می آید.

هرچه قدر این هماهنگی بیشتر باشد، مخاطبان هدف خود را با سرعت بیشتری جذب می کند. نظر مثبت کاربران را به سمت خود معطوف می کند. ضمن اینکه شلوغی و بهم ریختگی زیاد باعث لود سنگین سایت شده و کاربران خود را برای ساعت های طولانی منتظر می گذارد.

  1. مرتبط بودن رنگ با کسب و کار: رنگ زمینه اصلی سایت و حتی کوچکترین اجزا آن بر نظر مشتریان و تصمیم آنان بسیار تاثیر گذار است. با ورود به برخی از سایت ها خسته و ناامید می شویم ولی در مقابل با دیدن برخی دیگر، فکر می کنیم که راحت تر می توانیم اعتماد کنیم.

این مورد، دقیقا به طراح وبسایت و استفاده از رنگ ها بستگی دارد. مسلما طراحی سایت باغبانی، معماری و آشپزی از نظر به کارگیری رنگ ها با هم متفاوت اند.

 

طراحی وبسایت دامپزشکی

 

  1. استفاده از تصاویر باکیفیت بالا: عکس ها گویای مطالب زیادی اند. عکس ها با مخاطب ارتباط بسیار بهتری برقرار می کنند. یک عکس، به جای ده خط نوشته و توضیح می تواند مفاهیم مد نظر ما را به کاربران منتقل کند.

اما استفاده از عکس نباید اغراق آمیز و خسته کننده باشد. به طوریکه کاربران غرق تماشای عکس ها شده و مطالب اصلی را نادیده بگیرند.

  1. پشتیبانی اصولی سایت: در برخی از شرایط و بر حسب تصمیمات صاحب سایت، نیاز است تا تغییراتی در سایت اعمال شود. به همین علت، پشتیبانی تاثیر بسزایی در جلب نظر صاحبان کسب و کار دارد.

ممکن است نیاز به تغییر قیمت، اضافه کردن محصول، تعویض بنر ها و حتی جملات نوشته شده در سایت باشد. تنها راه مطمئن برای انجام این کارها، دسترسی به بخش پشتیبانی و انجام این قبیل کارها مطابق با فایل آموزشی است.

 

طراحی وب اپلیکیشن دامپزشکی

بسیاری از افراد علاقه دارند تا کاربران از طریق موبایل بتوانند وبسایتشان را مشاهده کنند. کمتر کسی برای خرید اینترنتی و حتی رزرو نوبت در یک سایت، به سراغ دسکتاپ و یا لپ تاپ می رود. پس بهتر است وب اپلیکیشن اختصاصی خود را داشته باشید تا نتیجه مطلوب تری بگیرید.

هر چه قدر آمار بازدید از یک وب اپلیکیشن بیشتر باشد، امتیاز آن در مقایسه با سایر اپلیکیشن ها بیشتر شده و تعداد کسانیکه برای حل مشکلات دامپزشکی خود به دنبال متخصص می گردند بیشتر می شود. در نتیجه بین همکاران خود بهتر دیده می شوید.

بنا به سلیقه و صلاحدید شما، بخش های اپلیکیشن و وبسایت می تواند دارای تفاوت هایی باشد. مثلا در اپلیکیشن، قسمتی برای معرفی مراکز تهییه غذای دام که با مجوز وزارت بهداشت به فعالیت می پرازند نیز در نظر گرفته شود.

 

طراحی وبسایت دامپزشکی

سامانه نوبت دهی دامپزشکی

اگر بخواهید خدمات خود را در نقاطی فراتر از شهر محل سکونت خود گسنرش دهید، مسلما به یک سامانه نوبت دهی دامپزشکی نیاز دارید که متقاضیان درخواست ویزیت دام و یا پرنده بتوانند نسبت به اخذ نوبت به سرعت اقدام کنند.

هرچه قدر این سامانه سرعت عمل، پشتیبانی و طراحی دقیق تری داشته باشد، دسترسی برای تعداد افراد بیشتری امکانپذیر بوده و بازخورد بهتری نیز خواهد گرفت.

برخی اوقات وضعیت جانوران و پرندگان به حدی وخیم است که صاحبان آنها تقاضای دریافت نوبت برای همان روز نهایتا دو روز آینده را دارند. اتفاقا به دلیل شرایط غیر قابل پیش بینی، امکان عدم پاسخگویی تلفنی هم وجود دارد.

بهترین راه حل در چنین شرایطی، مراجعه به سامانه نوبت دهی می باشد.

بانک مشاغل دامپزشکی

  • بسیاری از شغل ها، زیر شاخه دامپزشکی هستند از جمله:
  • آناتومی و جنین‌شناسیدامپزشکی
  • بافت‌شناسی مقایسه ایدامپزشکی
  • فیزیولوژیدامپزشکی (+) آموزش فیزیولوژی جانوری ۱ Animal Physiology.
  • بیوشیمیدامپزشکی
  • فارماکولوژیدامپزشکی
  • سم‌شناسیدامپزشکی

برای اینکه متخصصان این رشته ها هم بتوانند فعالیت تخصصی انجام دهند و به بهبود وضعیت دام و طیور در کل کشور نیز کمک کنند، بهتر است همه در یک مکان تخصصی جمع شوند. مشخصات آنها شامل سابقه فعالیت، رشته تخصصی و راه های برقراری ارتباط با آنها هم توسط کاربران قابل مشاهده باشد.

برای این کار، داشتن بانک مشاغل دامپزشکی بسیار کمک کننده و مفید است. در این بانک، کاربران و علاقه مندان به زیر شاخه های دامپزشکی می توانند مشکلات خود را با متخصص مربوطه راحت تر در میان بگذارند و حتی حق مشاوره را نیز به صورت آنلاین پرداخت نمایند.

 

طراحی وبسایت دامپزشکی

نتیجه گیری:

امروزه علاقه مندی افراد برای داشتن حیوان خانگی نیز بیشتر از قبل شده. برای اینکه همه متقاضیان ویزیت بتوانند با کارشناس مربوطه در تماس باشند، طراحی وبسایت دامپزشکی اولویت دارد.

 

برای اخذ مشاوره درباره طراحی وبسایت دامپزشکی در شیراز سایر سوالات مربوطه، با کارشناسان مجموعه آی تی وت با شماره 09357871280 در ارتباط باشید.

طراحی وبسایت دامپزشکی تهران، طراحی وبسایت دامپزشکی اصفهان، طراحی سایت کلینیک دامپزشکی، طراحی سایت دامپزشکی تهران

 

 

 

مطالب مرتبط

نظر خود را بیان کنید