آی تی وت چیست؟ معرفی خدمات سامانه جامع دامپزشکی آی تی وت
ITVET.IR

آی تی وت چیست؟ معرفی خدمات سامانه جامع دامپزشکی آی تی وت

نویسنده مطلب : مدیر سیستم
1402/6/9
3254
+ 1 | - 0

آی تی وت چیست؟ معرفی خدمات سامانه جامع دامپزشکی آی تی وت

سامانه جامع دامپزشکی آی تی وت یک پلتفرم آنلاین به مرکزیت شیراز است که برای صاحبان حیوانات خانگی، دانشجویان رشته دامپزشکی، دامپزشکان و کلینیک های دامپزشکی امکان ارتباط با یکدیگر و دریافت اطلاعات کاربردی و آموزشی را فراهم می‌کند. این سامانه طیف گسترده ای از خدمات دامپزشکی را به کاربران خود ارائه می‌دهد تا در نگهداری، درمان و واگذاری حیوانات و همچنین دریافت بانک اطلاعاتی مشاغل مرتبط با دامپزشکی، به آنها کمک کند. در ادامه به معرفی خدمات ارائه شده در وبسایت دامپزشکی آی تی وت می پردازیم.

خدمات وبسایت دامپزشکی آی تی وت

آی تی وت به عنوان اولین سامانه جامع دامپزشکی کشور قصد دارد تحول بزرگی در حوزه دامپزشکی ایجاد کند و خدمات گسترده ای به فعالان و علاقه مندان به این شاخه ارائه دهد.  در این سامانه، کاربران به سه دسته کلی تقسیم می شوند که عبارتند از: دامپزشکان و صاحبان کلینیک دامپزشکی، دانشجویان و کارآموزان رشته دامپزشکی و افراد دارای دام، طیور و حیوانات خانگی؛ که برای هر یک از این گروه ها، خدمات خاصی در نظر گرفته شده است. در ادامه به بررسی این خدمات می پردازیم.

 

آی تی وت چیست؟

 

آی تی وت برای دامپزشکان و کلینیک های دامپزشکی

سامانه جامع دامپزشکی آی تی وت در واقع یک پلتفرم آنلاین برای معرفی کلینیک های دامپزشکی و دامپزشکان شیراز و سراسر ایران می باشد. این پلت فرم به دامپزشکان این امکان را می دهد تا با همکاران خود ارتباط برقرار کرده و یک شبکه فعال و پویا را برای تبادل اطلاعات و همکاری ایجاد کنند. ایجاد یک بانک اطلاعات دامپزشکی جامع در ایران توسط آی تی وت می تواند پیشرفت بزرگی در این شاخه به وجود آورد. به علاوه این وبسایت با انجام اقدامات لازم برای سئو و بهینه سازی وبسایت، به دامپزشکان و کلینیک های دامپزشکی کمک می کند تا در صفحات گوگل دیده شده و کسب و کار خود را بهبود ببخشند.

خدمات سامانه جامع دامپزشکی آی تی وت برای دانشجویان این رشته

در آی تی وت امکانات زیادی برای دانشجویان و کارآموزان دامپزشکی فراهم شده است که می تواند تاثیر زیادی در مسیر پیشرفت آن ها داشته باشد. در سامانه جامع دامپزشکی آی تی وت، اطلاعات زیادی از جمله معرفی دانشکده های دامپزشکی، مقالات و آموزش های مرتبط با این رشته و همچنین معرفی مشاغل مرتبط با دامپزشکی وجود دارد. علاوه بر آن به دلیل وجود اطلاعات کلینیک های دامپزشکی در همه ی استان ها و همچنین امکان دانلود فایل اکسل بانک مشاغل دامپزشکی، امکان یافتن کلینیک دامپزشکی برای درخواست استخدام یا کارآموزی برای افراد فراهم شده است.

علاوه بر موارد نامبرده، آی تی وت برگزارکننده سمینار ها و ورکشاپ های دامپزشکی بسیار مفید می باشد که دانشجویان و علاقه مندان می توانند اطلاعات آن را در این وبسایت مشاهده کرده و اقدام به ثبت نام کنند.

 

آی تی وت اولین سامانه جامع دامپزشکی در ایران

 

خدمات آی تی وت برای صاحبان دام، طیور و حیوانات خانگی یا پت

یکی از گسترده ترین خدماتی که سامانه دامپزشکی آی تی وت ارائه می دهد، مربوط به صاحبان دام، طیور و حیوانات خانگی یا پت می باشد. این خدمات برای اولین بار در کشور توسط یک پلت فرم آنلاین ارائه می شود که می تواند تاثیر زیادی در ساده سازی مراحل نگهداری از حیوانات برای این افراد داشته باشد. در ادامه به بررسی این خدمات به صورت جداگانه می پردازیم.

پت شاپ آنلاین در آی تی وت

 در آی تی وت یک پت شاپ آنلاین وجود دارد تا افراد بتوانند تمامی اقلام مورد نیاز برای نگهداری از حیوان خانگی خود و یا خوراک و لوازم پرورش دام و طیور را در بهترین قیمت ممکن خریداری کنند. آی تی وت به دلیل دارا بودن ارتباط مستقیم با عرضه کنندگان لوازم مربوط به حیوانات، می توانید مناسب ترین قیمت ها را ارائه دهد.

 

آی تی وت بزرگترین پت شاپ آنلاین

 

نوبت دهی، ویزیت آنلاین و ویزیت در محل توسط بهترین دامپزشکان

یکی دیگر از خدماتی که سامانه دامپزشکی آی تی وت مفتخر به ارائه آن است، نوبت دهی و ویزیت آنلاین و همچنین فراهم سازی امکان ویزیت در محل برای کاربران خود است. این فرآیند می تواند مراحل نگهاری از حیوانات را بسیار ساده کند. شما می توانید در خانه از خدمات ویزیت آنلاین استفاده کنید و مشکل حیوان خانگی خود را با کمک دامپزشکان مجرب به راحتی برطرف کنید.

خدمات رادیولوژی در آی تی وت

سامانه جامع دامپزشکی آی تی وت با ارائه اطلاعات کلینک های دامپزشکی در همه ی استان ها و همچنین جزئیات و امکانات آن ها، لیست تمامی مکان های دارای خدمات رادیولوژی حیوانات را برای شما فراهم می کند تا بتوانید بهترین کلینیک دامپزشکی را برای  دریافت این خدمت انتخاب کنید.

 

رادیولوژی حیوانات در آی تی وت

 

واگذاری پت ها

یکی از مشکلاتی که صاحبان حیوانات خانگی یا پت ها با آن مواجه هستند این است که در هنگام بروز مشکل و عدم امکان ادامه نگهداری حیوانشان، اقدام به واگذاری پت خود می کنند. اما به دلیل وابستگی عطفی شدید، این کار یک موضوع بسیار سخت و دغدغه برانگیز برای آن ها می باشد. به همین دلیل آی تی وت بخشی را به عنوان واگذاری پ ها در نظر گرفته است تا کاربران بتوانند حیوان انگی خود را به افراد علاقه مند یا متخصصان دامپزشکی دلسوز واگذار کنند و به این طریق نگرانی کمتری داشته باشند.

سخن پایانی

همانطور که گفته شد آی تی وت به عنوان اولین و کامل ترین سامانه جامع دامپزشکی کشور، خدمات بسیاری را در یک پلتفرم آنلاین گردآورده و به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد. این سامانه با ارائه فایل اکسل بانک مشاغل دامپزشکی می تواند برای تامی اقشار از جمله دامپزشکان، دانشجویان و صاحبان دام، طیور و حیوانات خانگی نیز کاربردی باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درمورد آی تی وت و یا ثبت کلینیک دامپزشکی خود می توانید با شماره 09357871280 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

نظر خود را بیان کنید