نرم افزار مدیریت کلینیک دامپزشکی چیست؟
ITVET.IR

نرم افزار مدیریت کلینیک دامپزشکی چیست؟

نویسنده مطلب : مدیر سیستم
1403/4/16
534
+ 1 | - 0

نرم افزار مدیریت کلینیک دامپزشکی چیست؟

در اکثر کلینیک های دامپزشکی، برای رسیدگی بهتر به امور مراجعه کنندگان، رزرو سریعتر نوبت، حسابداری دقیق تر و رعایت نظم در امور داخلی کلینیک، از نرم افزار مدیریتی استفاده می کنند.

این نرم افزارها دارای سرعت بالا و بانک اطلاعاتی معتبرهستند. برای انجام اموری مانند پرونده سازی و ثبت درمان ها، یادآوری مراجعات بعدی به صورت sms مورد استفاده قرار می گیرد.

هنگام نصب این اپلیکیشن ها می توانید حالت دوکاربره یا چند کاربره را انتخاب کنید. به علاوه مزایای نام برده شده می توان، خط خدماتی را برای آن اخذ کرد و ارسال پیامک های انبوه را برای آن فعال کرد.

 

آشنایی با مهم ترین ویژگی های نرم افزار مدیریت کلینیک

حسابداری کامل و جامع در ساده ترین صورت ممکن

 ارائه گزارش های پیشرفته در رابطه با میزان خرید،فروش،دریافت، پرداخت، هزینه و درآمد به صورت ماه به ماه و فصل به فصل

ایجاد پرونده برای هر پت با مقادیر و مشخصات دلخواه شما مثل نوع حیوان، جنسیت، نژاد، تاریخ تولد، سن پت و …

یادآوری مراجعات بعدی به صورت پیامک و نمایش در تقویم

آنلاین و قابل اتصال و راه اندازی همزمان برای دو یا سه کاربر و حتی بیشتر

قابل متصل کردن به فروشگاه اینترنتی یعنی اتصال راحت به افزونه ووکامرس و صدور خودکار فاکتور برای مشتری

انعطاف پذیر هنگام استفاده به عنوان نرم فزار حساباری داروخانه دامپزشکی

 

نرم افزار مدیریت کلینیک دامپزشکی

 

نیاز های اصلی کلینیک دامپزشکی به نرم افزار

یادآوری نوبت: همه کلینیک های دامپزشکی برای سریع تر انجام شدن کارهایی مانند پرونده سازی، ثبت درمان های انجام شده و به خصوص یادآوری نوبت مراجعات در آینده نیاز به نرم افزار قدرتمند و پیشرفته نیز دارند. به طور مثال، موقعی که یک سگ واکسن می زند، حتما باید 21 روز بعد دور دوم واکسیناسیون را تکرار کند.

در این گونه شرایط، صاحبان دام یا پت فراموش می کنند و یا پرسنل به دلیل مشغله زیاد زمان یادآوری به صاحب او را ندارند. از طرفی اگر به زمان انجام واکسن بی توجهی شود، تاثیر قطعی را نخواهد گذاشت.

فروش بیشتر: در کنار ارائه خدمات می تواند راهی مفید برای افزایش درآمد کلینیک شما باشد. به کمک این نرم افزار می توانید به بهانه های مختلف به مشتری ها یادآوری کنید، برای نگهداری بهتر حیوانات خانگی شان به کلینیک شما مراجعه کرده و دارو، غذای مخصوص، ملزومات پت و وسایل مراقبتی بهداشتی را از شما بخرند.

هر چه قدر صاحبان پت او را بیشتر به کلینیک بیاورند، بیماری هایش زودتر درمان شده و رضایت صاحبان او بیشتر مشخص می شود.

پیدا کردن آدرس کلینیک: از طریق نرم افزار مدیریت کلینیک دامپزشکی، آدرس دقیق کلینیک و لوکیشن را معین و به صورت پیامک برای مشتریان خود ارسال کنید. زمانیکه مشتری برای لینک کمک می کند، لوکیشن باز می شود و حتی در صورت تمایل می تواند مستقیم اسنپ بگیرد و یا همان لینک در گوگل مپس باز شود.

 

نرم افزار مدیریت کلینیک دامپزشکی

 

در گذشته های نه چندان دور، برای اینکه اسم برند و حوزه فعالیت کسب و کار در ذهن افراد بماند، کارت ویزیت ارائه می دادند. راه های ارتباطی تلگرام و اینستاگرام و حتی واتساپ را روی آن درج می کردند تا همیشه نزد مشتری بماند.

حسابداری کامل و جامع: در اکثر نرم افزارهای مدیریتی کلینیک دامپزشکی خبری از اصطلاحات سخت و پیچیده حسابداری نیست. بخش مربوط به حسابداری در زیباترین صورت و ساده ترین شکل ممکن پیاده سازی شده  و انواع فاکتور های خرید، فروش،دریافت،پرداخت، برگشت از فروش، برگشت از خرید، هزینه های بخش ضایعات ، درآمد کل ماهیانه و سالیانه را می توانید ثبت کنید.

 بخش حسابداری با بخش مدیریت پرونده های پت در ارتباط بوده و سینک می شود. در صورت تمایل می توانید این دو بخش را با هم انجام دهید.

می توانید گزارشات کلی از قبیل میزان خرید،فروش،دریافت،پرداخت و دریافت،هزینه و درآمد به صورت روزانه، ماه به ماه و فصل به فصل را از طریق نرم افزار دریافت کنید. همچنین سال مالی به صورت خودکار در انتهای سال بسته شده و به سال بعد منتقل می شود.

انبارداری: در همه شرکت ها، ارگان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی بخش انبارداری یکی از مهم ترین قسمت های یک اپلیکشن یا نرم افزار مدیریت کلینیک دامپزشکی می باشد. به راحتی کالاهای مربوط را در این بخش ثبت کنید و زمانیکه به فروش رسید از سامانه خارج کنید. در زیر بخش آمار، گزارش های مختلفی برای هرکالا ارائه می گردد. گزارش های موجودی، کاردکس کالا، طرف حساب ها، میزان خرید و همچنین فروش کل نیز ارائه می شود. موجودی همه کالاها مطابق با درخواست نرم افزار نمایش داده می شود.

کاربری آسان: استفاده از این نرم افزار به قدری آسان است که می توانید به راحتی در این برنامه فاکتور نصب کنید. همیشه سعی بر این است که طراحی برنامه را طوری انجام دهیم که دسترسی برای افراد سخت و پیچیده نباشد. انجام هرکاری به راحتی ممکن پذیر باشد. حتی از اصطلاحات سخت و پیچیده هم به کار گرفته نباشد. ثبت اطلاعات و صدور فاکتور در برنامه حسابداری هم  با سرعت هرچه تمام تر انجام شود.

شخصی سازی و ابزارهای مورد نیاز: تمامی اپلیکیشن ها دارای بخش های اختصاصی و قابل تغییر برای اند که می توانند با توجه به نیازهای شما تغییر و یا تکمیل یابند. به عنوان مثال در بخش آزمایشگاه نیاز به یک زیر ساخت اتوماسیون دارید تا بتواند کارهای روزانه تکراری را به شما یادآوری کند.

نرم افزر مدیریت کلینیک دامپزشکی

 

نتیجه گیری:

برای افزایش بهره وری در کلینیک دامپزشکی و داشتن کاربری آسان و راحت، نرم افزار شما بای دارای چند بخش منحصر به فرد نیز باشد. از جمله بخش های اساسی آن عبارتند از: کاربری آسان، انبارداری، حسابداری کامل و جامع که مدیریت کارهای کلینیک را برای شما راحت تر می کند.

برای سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن های دامپزشکی با شماره 09357871280 در ارتباط باشید. 

 

مطالب مرتبط

نظر خود را بیان کنید